Willemboys

Hier kunnen Sollicitatie worden gedaan
Plaats reactie
Wessel123
Site Admin
Berichten: 11
Lid geworden op: 27-01-2014 19:29

Willemboys

Bericht door Wessel123 » 08-02-2014 13:20


Beste boefjes,

Ik stuur deze mail, omdat team Willemboys een stapje terug gaat zetten in de leiding van deze ally.

Dit komt vooral omdat wij simpelweg geen tijd hebben om een ally te leiden. Eerst waren wij raadgever maar al gouw werden we leider, zonder dat dit echt onze intentie was. We hebben er geen spijt van dat we deze functie aangenomen hebben, maar we vinden dat de ally nu stabiel genoeg is en het tijd is dat iemand anders, met meer tijd, het roer overneemt.

Hoewel tot het einde van de server leider blijven nooit de bedoeling was, aangezien wij geen eindspel-spelers zijn, is deze stap wat vroeger dan verwacht. Maar dit valt jammergenoeg niet meer te combineren met onze studies.

Ook onze aanvalsleider is vandaag opgestapt wegens persoonlijke redenen, daarom zijn we dus op zoek naar een ally-leider en een aanvalsleider. Het verstandigste lijkt me dat ik eerst een nieuwe leider aanstel en dat deze persoon dan even bekijkt met wie hij verder wil als aanvalsleider.

Ik zal aan Wessel vragen dat hij even een nieuwe sectie maakt op het forum zodat iedereen die leider wil worden een sollicitatie bericht kan achterlaten waar andere leden je eerlijk kunnen beoordelen zodat ik rekening kan houden met de mening van alle leden. Ik wil iedereen dan ook vragen om even kort zijn/haar mening toe te lichten op het forum over de kandidaat leiders.



Ikzelf blijf als raadgever op de achtergrond meedraaien en ben zoals steeds bereikbaar voor al je vragen over travian. Voor allyzaken moet je uiteraard bij de leider zijn.

Ik heb deze functie altijd met veel plezier uitgeoefend en hoop dat ik niemand teleur heb gesteld in de afgelopen maanden. U was een geweldig publiek! :)


Met uiterst vriendelijke groeten,
Michiel, Lucas, Gerben & Milan
Raadgever & Ex-leider BOEF


ik ben benieuwd!
Als jij de bal hebt kan jouw tegenstander niet scoren.

Plaats reactie